9 mar. 2015

Colierul cu safire roz :)

Sa ma laud cu acest colier... In sfarsit ma apropii si eu de ceva :) Sunt tare mandra de el. M-am inspirat de la Mandarin Moon si de la polimeristii rusi care fac niste chestii fabuloase!

Initial am vrut sa fac o tehnica ptr care imi trebuie o matrta foarte adanca si nu am. Asa ca nu mi-a iesit nimic. Si din aceasta stare in care nu mai ai ce pierde... am lasat mainile sa mearga in voia lor. Nu mai vroiam sa iasa intr-un fel sau altul, cautam doar cea mai frumoasa interpretare a polimerului meu :). Si iata ca polimerul s-a desavarsit ... aproape singur. El si-a ales forma in care a vrut sa ramana... Eu doar i-am oferit baza de data stransa in amintirile hoinarelilor mele pe paginile rusesti... cu artisti desavarsiti,





Nu e stramb in realitate, ci doar in poza. Din cauza maiestriei mele fotografice...

Sa aveti o primavara calda si plina de iubire!

COMANDA AICI

VEZI TOATE COLIERELE AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu