21 dec. 2016

Coperta de carte - Album de suflet

Totul a inceput cu un email :)

"Bună ziua!

Am văzut că faceți o mulțime de minunății handmade și cred că dumneavoastră mă puteți ajuta cu ce am nevoie. Iubitul meu mi-a scris o mulțime de poezii și aș vrea să le imprim si să le pun o copertă mai deosebită, să îi fac o surpriză de sărbători. Presupun că dacă faceți agende, puteți sa faceți și o astfel de carte, adică în loc de file albe să puneți file scrise. Credeți că mă puteți ajuta? Mulțumesc tare mult!"
Am inceput apoi sa cautam impreuna imaginea potrivita, si dupa mult ore de cautari am gasit-o. Ea era...
"love angel"



Apoi am inceput sa lucrez la ea. In final asa a iesit carticica de poezii "File de suflet".


Am avut mari emotii. Intotdeauna ai emotii cand primesti o comanda pentru ca trebuie cumva sa te pliezi pe dorintele celuilalt, sa le indeplinesti pana in profunzime, sa fie exact pe sufletul lui.... Si mereu te intrebi daca ai reusit.  Dar Iuliana  a fost o scumpa si am colaborat excelent.


"Mi-ai invelit Filele de suflet cu maiestrie si caldura, ajutandu-ma sa fac un cadou deosebit! Iti multumesc, Indrani!"

Multumesc Iuliana pentru aprecieri si pentru pozele minunate!

Sunt fericita! :)

Va imbratisez! :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu