14 apr. 2012

Vază -- pet recycled

Materiale folosite: un pet, un ghem de sfoara vopsită în culoarea auriu aztec, flori de narcise uscate, si niste margele



Mai întâi am vopsit un pic narcisele, le-am dat o poleială aurie şi arămie frunzelor.


 Am tăiat nemilos sticla de plastic...

 am purificat-o prin foc pentru a o aduce la o formă mai tubulară, 


 apoi i-am lipit pe ea sfoara, florile uscate şi nişte margele din seminţe şi lemn


Am pictat-o cu vopsele acrilice ,am dat o patină bronzulie şi aurie şi sforii şi mărgelelor ...

 
Am lăcuit totul, chiar si petalele delicate ale florilor...


  Şi gata...


Dacă ai folosit acest Do It Yourself trimite-mi link-ul cu produsul obtinut (indrani.handmade@gmail.com) si il voi posta pe această pagină..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu