26 iul. 2016

Flori de camp

Zile de vara, caini fericiti, flori de camp, greieri, aer, soare, munti si vai... si plimbari multe, ore intregi in aer liber, ... cam asta e viata mea. Si imi place asa. Nu m-as mai intoarce la bloc niciodata.


Neajunsurile vietii de tara, departe de oras, se pierd in fata acestor delicii...

O sa va iau azi un pic cu mine la plimbare pe dealuri... pentru ca este o zi superba... o zi de vacanta, dintr-o viata de vacanta. :)

Aceasta e o odaie

iar acesta este un crin francez :)

 

acestia sunt doi caini fericiti care in buletine se numesc Labus si Negrila, banal. Dar in viata de zi cu zi ei sunt Latzi si Negri, iar azi s-au numit Nila si Paraschiv.




... si flori, multe flori ... campuri minunate de flori...



si un musafir mic mic, care a venit sa se bucure cu noi 


... si florile campului  susotesc


 si am incalecat pe-o sa 
si v-am spus povestea mea.

:)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu