1 ian. 2017

Fuste vopsite si pictate manual

Colectia Flori de Camp continua:

Fustele pe care le realizez sunt unicat. Nu m-am inspirat de nicaieri. Le-am facut asa cum am simtit eu. Sunt din panza de bumbac, usor transparenta.
Mai intai am vopsit panza, apoi unele patri le-am pictat, apoi le-am cusut, iar la final le-am facut ciucurii
Imi ia cam 5-7 zile sa fac o fusta cap-coada. De la vopsit pana la faza finala, adaugat accesorii, facut ciucuri, calcat, pus eticheta... etc.

FUSTA CU FLUTURI ROZ








FUSTA SI TOP CU FLORI PORTOCALII




COMANDA AICI

 Pret 420lei




FUSTA CU FLORI CURCUBEU


poze din timpul lucrului






Fusta aceasta am realizat-o in vara, am vandut-o tot in vara, la mare, unei rusoaice (cea din poza)
Este UNICAT, e vopsita, pictata, cusuta si inciucurita, din panza de bumbac.

Pentru comanda timpul de realizare este cca 1 saptamana.

PRET 370 LEI
Transportul este gratuit.



FUSTA CU FLOAREA SOARELUI si FUSTA CU FLUTURI

Acestea au fost primele fuste pictate si vopsite, pe care le-am realizat. Le-am croit odata. Le-am vandut la un targ. La comanda se poate realiza ceva similar.  pret =370lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu