7 oct. 2017

Proiectul "Bucataria cu gargarite" continua

Chiar si asa printre picaturi am reusit sa fac cativa pasi inainte in acest proiect care, de altfel, imi bucura sufletul foarte mult.

Una este perdeluta, pe care am terminat-o si sta la pozat, inca din primavara...


si mai nou cuierul, pe care l-am garnisit cu decoupage.
 Stiu, e departe de a fi perfect. Maestrele stiu de ce... :) dar eu ma bucur de el chiar si asa cu muuuulte imperfectiuni. Cat decoupge am facut eu in viata mea? Nici nu stiam ca servetelul acela nu se intinde perfect :). Am constatat acum, printre gargarite. Dar ce are a face? Imi inveseleste mie bucataria? Apoi, nu asta conteaza? Unde mai pui ca este si un pic reciclat...



Bine, mai sunt si niste cuie aiurea in perete... le-am vazut acum in poza, ma duc sa le scot!

Mai am de facut fetele la pernutele de scaune, perdelute la usi si un ceas. Will be continued, deci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu