23 mar. 2015

Bratara mea Egipt - Steampunk -

De azi inainte o sa postez aici toate incercarile mele. Mai deunazi mi-a trimis cineva (Teodora), un tutorial facut de rusi. Cum se face o bratara steampunk. Nu e exact genul meu, dar imi place nespus sa vad cum fac altii. Parca iau si eu o gura din inspiratia, talentul si pasiunea aceluia. Plus ca mi-a mai facut o idee de cum se fac suruburi, cuie, curele, tinte si alte chestii... Maiestria lor este evidenta.




Iar mai jos este ce am facut eu dupa acest tutorial.




Asa arata inainte s-o bag la cuptor.



Am fost destul de multumita pentru moment. Dar eu tot pe Mandarin Moon o vizez. Nu stiu cum face ea, nu am gasit inca tutoriale free facute de ea.
Daca cineva cu pasiune similara mie foloseste acest tutorial as fi foarte incantata sa imi arate ce i-a iesit si poate chiar sa expunem aici... :)